Кухненски съдове от неръждаема стомана X5CrNi 18/10. Дебелина на стените - 0,8 мм.
Преди да използвате закупения съд, трябва да го измиете с топла вода, гъба и миещ препарат за домакински съдове и прибори. Подсушавайте с мека кърпа веднага след измиването, за да се запази блясъка на съда. Петната от варовик или синьо-белите петна, които евентуално остават след изчистването на дъното, могат да се отстранят лесно с няколко капки оцет. Не използвайте за почистване на полираните повърхности препарати, съдържащи абразивни частици, пасти, гелове, стоманена тел и др. Използвайте силно нагряване на съдовете само в началото. При достигане близо до точката на кипене, намалете нагряването до "много слабо". Поддържайте тази температура до края на готвенето. Не поставяйте празен съд върху нагревателния източник. В случай на прегряване, постепенно намалете нагряването. Прегряването може да доведе до оцветяване на домакинските съдове до синьо-лилав цвят. Това оцветяване не променя функционалните качества на съдовете, но не може да се премахне и се нарушава естетическия вид на съда. В никакъв случай не заливайте горещата тенджера със студена вода! При използване на съдовете с метални дръжки върху котлон, температурата на затопляне на дръжките не налага използването на термоустойчиви ръкавици или ръкохватки. Използването на съдове със СД - "Трислойно дъно"/Sandwich bottom намалява разхода на енергия и осигурява равномерен допир с нагревателните плочи.
Гаранция "ХРОМ" АД гарантира за всякакви производствени дефекти. Гаранцията не покрива щети причинени от лош транспорт, неправилно съхранение, неправилна експлоатация за производствени цели, както и при констатирана ремонтна дейност от потребителя. Също така не покрива механични повреди при изпускане или удар, както и петна, промяна на цвета, драскотини по вътрешната и/или външната част на съда и форсмажорни обстоятелства. Гаранцията се състой в безплатен ремонт на повреди, дължащи се на фабрични дефекти, възникващи и обявени по време на гаранционния срок. Рекламации се обявяват пред търговеца с представяне на фактура или фискален бон за покупката. Ремонтът се извършва във фирмата производител след представяне на изделието и съпровождащата го документация. Право на рекламация имат всички клиенти по Закона за защита на потребителя и правилата за търговия, раздел IV.